Bestuurswisseling

Gepubliceerd op: 30 november 2023 12:02

Foto van het bestuur van de Bibliotheek Dalfsen november 2023

Het bestuur van de Bibliotheek Dalfsen-Nieuwleusen heeft twee nieuwe bestuursleden.

Dat betekent dat er ook afscheid is genomen van twee leden.

Mineke Kranendonk, al bekend in het bestuur als algemeen lid, zal de functie van secretaris op zich nemen. Yvonne te Woerd legt haar functie na bijna 13 jaar neer. Gelukkig blijft zij wel betrokken als vrijwilliger bij het Anjerpunt in Hoonhorst. Franc van Erck is aangesteld als nieuwe penningmeester. Hij neemt hiermee het stokje over van Henk van ’t Hag die deze taak bijna 12 jaar in het bestuur heeft vervuld.

Tijdens de laatste bestuursvergadering van het jaar zijn zowel Yvonne als Henk hartelijk bedankt voor hun jarenlange inzet. Zij hebben beiden een bloemetje ontvangen en zullen in januari nog een uitgebreid afscheid krijgen.

Foto: Voor: Anton Erich (voorzitter)Achter (van links naar rechts): Henk van ’t Hag (aftredend penningmeester), Franc van Erck (nieuwe penningmeester), Jackeline Mekkes (directeur), Yvonne te Woerd (aftredend secretaris), Eline Ruinemans, Jan Sjirk Rodenboog, Dick ten Klooster, Mineke Kranendonk (nieuwe secretaris)